dinsdag 10 april 2012

Werk voor Bloeiend Zijpe 2010 verkocht

Ik had 'het rotgevoel' gedeeld op mijn blog en op facebook, daar kreeg ik veel reacties op en een vriendin van Dorien zag de reacties en foto's langskomen en was geboeid door mijn foto's. Ha! en zo kwam het.

Gisteravond werk verkocht gemaakt voor Bloeiend Zijpe 2010. Ik had het met Kim Swinkels over verkopen van werk, dat er een barrière zat bij mij. Ergens een knop die om ging vorige week maandag toen we terug reden van Bollenoord in 't Zand naar Schijndel. We spraken over de verkoop van werk en dat ik daar tussen mijn oren moeite mee heb. Ik dacht dat ik bij verkoop van mijn kunst concessies moest doen en dat wil ik niet. Tot ik maandag inzag dat ik juist heel graag mijn werk verkoop en dat ik daar geen concessies in hoef te doen, die knop ging om. En zie hoe snel dat gaat! Donderdag werd ik al gemaild en gister het werk verkocht.
Het lijkt 'the secret' wel, al heb ik dat boek dan nooit gelezen, ken alleen het verhaal.

Zeventig, is mijn geboorte jaar gemaakt in 2010. Tweeluik, foto links heb ik genomen in mijn vijver, rechts in een prachtige oude bollenschuur  van Sity Koedijk, waar ik even foto's ging maken en na 1 1/2 uur de keuken inliep met een voldaan gevoel. Mijn dochter had dat ook, want die had inmiddels een boterham meegegeten, want het duurde wat lang mam. Wat een heerlijke dochter, die zich zo makkelijk aanpast en een sociaal wonder is. Fijn dat ik zo kon genieten daar in die heerlijke bollenschuur.
'Zeventig'