zaterdag 21 augustus 2021

Unmute us demonstratie

Unmute us Amsterdam 21 augustus 2021. Demonstreren was voor mij nog nooit zo leuk. Als het volgende week ook is ga ik weer. De vette beat waar ik tegenaan liep bij de RAI, voelde zo hard in mijn lijf. Ja! Het festival gevoel. Samen zijn met mooie mensen, lachende mensen, levende mensen, feestende mensen, een protesterende dichter, een optreden van Goldband naast ons op de dubbeldekker. Toeters, bellen en heel veel nood om gehoord te worden. De festivals moeten net als de grote voetbal- en racewedstrijden nu al toestemming krijgen om georganiseerd te worden.
Heerlijk gedanst, gejuicht, geroepen, mooie en blije mensen gezien en ontmoet. Eén groot feest was die demonstratie Unmute us. Energie voor de rest van het jaar. 

De onderste foto is van de organisatie Unmut us. Prachtig beeld en ik sta er op.



deze foto is van de facebook site van Unmute us