vrijdag 27 november 2020

Keramiek shop-in-shop bij Stiel

Trots en enthousiast ben ik met mijn shop-in-shop in restaurant Stiel aan de Markt 23 in Schagen. Johan Cruijff zei het al: Elk nadeel heb zijn voordeel. Restaurant Stiel met de mooiste gerechten uit de Noordkop, is een shop-in-shop begonnen. Dit vanwege de verplichte tijdelijke Corona-crisis-sluiting van het restaurant. Naast hun take-away menu zijn er nu verschillende shops met mooie cadeaus voor de feestdagen.
Aangestoken door de shop-in-shop van Noortje Laan en haar stijlvolle jaren 50 account, en mijn eerdere opdracht om voor Stiel een handgemaakt keramiek olie en saus setje te maken heb ik vanaf vandaag is mijn shop-in-shop bij Stiel. Heel blij dat ik deze mogelijkheid krijg.
Je kunt dagelijks gaan shoppen in de Winterwinkel en het take-away restaurant van 12 tot 20 uur. Vandaag hadden wij de pompoensoep en die was heerlijk verwarmend winterswonderlijk.