zaterdag 2 maart 2019

Spiritoes frambosoes colorusoes

Vandaag bij Wilma een ouderwetse Salon gedaan. Toen Serge en Wilma nog de galerie Wegert & Sadocco hadden deden ze dat eens per expositie, zo'n beetje elke maand, een Salon. Spreken over de expositie met het goddelijke eten van Wilma erbij. Vandaag nam ik Marjon mee en was het iets anders, er werd niet over kunst gesproken, maar met de doden. Het eten van Wilma was zeker weer goddelijk.
Vanmiddag ging ik oud textiel naar de bak brengen en deed een extra rondje, kleur zoeken. Ik vond het. In de bosjes, naast een bankje in het park. Een bankje zonder afvalbak. Met als gevolg dat ik een krat vol kleurrijk zwerfafval verzamelde in mijn fietskrat.
Tijdens het opruimen, en dus het krijgen van vieze vingers, troost het mij altijd dat ik er iets moois voor terug krijg. Ik liep terug, met fiets aan de hand en hoorde een bijzonder vogel geluid. Liep richting geluid en van de andere kant kwam een man met verrekijker, ook op dat geluid af. Onder de boom kletsen we zo veel dat we ons niet konden concentreren. De vogel hebben we niet kunnen spotten. Wel allerlei speciale vogel spot plekken in de wijk uitgedeeld. Fijn dat vogelen.
Het Kleurenrijk - 18

Het Kleurenrijk - 18