donderdag 14 maart 2019

Neus voor kleur

Laatste dag van dertig dagen serie 'Het Kleurenrijk'. Veel regen, weer goed voor de productie. Veel knuffels af, klaar om binnenkort naar Mandami in Schoorl te brengen. Ik heb ze een kus gegeven. Ik dacht, klein gebaar en toch zo een beetje liefde in de vorm van een geborduurd kusje aan de knuffels gegeven.
Pip mocht met haar roze oortjes natuurlijk ook op de foto van de laatste dag van de serie, een serie om mijn leven meer kleur te geven. Nou das gelukt.  Gister sloeg ineens een verkoudheid me om de oren zodat zelfs mijn neus, nu rood, op de laatste dag mee doet.
Bijna onmogelijk om het op de foto te krijgen, maar zelfs in de bak van de vetplanten stekkies komt bloesem op. Als je goed kijkt zie je een paar witte bloembolletjes in het midden van de foto. Wonderlijke bloeiers die vetplanten bij mij.
Het Kleurenrijk - 30

Het Kleurenrijk - 30

Het Kleurenrijk - 30

Het Kleurenrijk - 30

Het Kleurenrijk - 30

Het Kleurenrijk - 30