vrijdag 8 maart 2019

Kleur met vers en zoete geur

Als je zoekt vind je het ook en zo veel meer. Zelfs bijengezoem en een heerlijk zoete geur van de bloesem. Zo een lekkere geur dat ik bijna de voorbij fietsende postbode had aangesproken om de geur te laten ruiken. Ook hoorde en zag ik zelfs een dikzak. Ik dacht dat insecten in de winter inteerden. Maar deze niet. Of het was een enorme dikzak aan het begin van de winter. Het is een zoekplaatje, maar tussen de gele knoppen zit ongeveer in het midden de dikzak voedsel te verzamelen.
Plus distelvinken. Niet heel verrassend, de puttertjes zaten immers bij het Elzenhof in de els, daar zijn ze dol op, elzenproppen, maar zeker geeft dat zien van puttertjes mijn dag kleur.
Dag 24 van dertig dagen serie 'Het Kleurenrijk' zoeken en vinden van kleur, dit om mijn leven meer kleur te geven.
Het Kleurenrijk - 24

Het Kleurenrijk - 24