maandag 4 maart 2019

Dag Keith Flint

Dag 20, dag Keith Flint. In 2016 stond Prodigy op Paaspop. Wat een energie en wat een kleurrijk en spannend persoon. Klote dat hij dood is. Heel de dag hun muziek geluisterd en wat veel herinneringen wekte dat op zeg. Muziek leeft, geeft en breekt.
Om uitgedaagd te worden vraagt mijn nicht en zus om een witte tipie..... voor in de winkel Mandami in Schoorl. Grappig, nu ik kleur aan het zoeken ben, ben ik al weken bezig met het ontwerpen en maken van een witte tipi. Het gaat goed en gelukkig heb ik een kast vol gekleurde lapjes stof.
Dag 20 van dertig dagen serie 'Het Kleurenrijk', om kleur te zoeken en te vinden om mijn leven meer kleur te geven. Want waar je mee omgaat, daar word je mee besmet. Ik geef graag mijn leven na ongeveer een jaar atelier crisis periode weer meer kleur.
Prodigy Paaspop 2016

Het Kleurenrijk - 20