zaterdag 22 september 2018

Wabbeli Sabbeli serie

Wabi Sabi serie. Vandaag begin ik aan een nieuwe serie. Ik neem me voor om 30 dagen foto's te nemen van het perfecte imperfecte. Al jaren ben ik geboeid door Japan, de manier van inpakken, het eten, de aandacht voor het geschenk, keramiek en zo meer. Zo heb ik vorig jaar eindelijk een tube New kintsugu repair Kit gekocht om de gebroken schaal van Pauline Hoeboer te repareren. Goed excuus, want ik wilde de Kit al tijden.
Niet wegdoen wat kapot is. Geef het aandacht en maak het uniek. Plak er met lijm een gouden rand omheen en het wordt begeerlijk.
Ik gun het mezelf. Wabi Sabi gaat mij rust geven en genieten van mijn imperfecte leven. Niet klagen dat mijn atelier imperfect is, maar het een gouden randje geven en het aantrekkelijk om er te werken en te zijn maken.
Hoe ik het precies ga invullen weet ik niet. Ik begin in ieder geval met het fotograferen van goud. Want zo leerde ik Wabi Sabi kennen.
wabbeli sabbeli - dag 1

wabbeli sabbeli - dag 1