donderdag 13 september 2018

Verstoppertje en kort lijntje naar het laten uitkomen van wensen

Nog een deel van de hemelse erfenis uit Sint Pancras en het werk van Nanda Smits en Maartje Jaquet pakte ik vandaag uit, gaf het een mooie nieuwe plek en twee bestellingen pakte ik in. 
Of het nu komt doordat er een rooms katholieke basisschool voor mij in het gebouw zat of dat er iets anders speelt, maar het vervullen van mijn wensen gaat als een dolle. Een poos terug appte ik over vieren in het kwadraat en direct daarna popte er partypoppers naast mijn atelier open. Gister had ik het over spelen, kom bij mij in mijn atelier en het schoolgebouw spelen en vandaag kwamen er twee jongetjes uit groep 7 nieuwsgierig naar hun oude school kijken en ze vroegen mij om mee te doen met verstoppertje !!! hahahaaaa!!! Twee potjes deden we in de school. Super leuk! Dat wat nooit mocht en mag, dat deden we. Rennend door de school.
Stipt om half 5 moesten ze weer weg en deden dat. Kort na hun vertrek dacht ik, wat gaan die ouders denken als ze dit thuis vertellen. 'Mam, we deden verstoppertje in onze oude school. Daar was een vrouw aan het werk met textiel en keramiek en die deed ook nog met ons mee.' ..... uhmmmm ... haha. Ach dat zien we dan wel weer. Het was een fijne dag, de zon ging er van schijnen.