maandag 17 september 2018

Strike a theedoek en een piemel

Vandaag eerst wat glasschade afgekrast en opgeveegd voor ik aan het werk ging. Op het schoolplein aan de gymzaal kant, niet mijn kant, die door verschillende scholen nog in gebruik is, was graffiti gespoten, onder andere een piemel. Wie zet er nu een piemel neer? Als je uit alles kunt kiezen, waarom dan een piemel. De knulligheid vind ik dan wel weer grappig.
Daarna aan het werk, er zijn nog enkele meditatiekussens besteld. Dus daar begon ik aan en voor de 'Dishwash hare' theedoek streek ik een stapel.
Daarna naar Alkmaar voor de aftrap van de Creatieve Universiteit Alkmaar, door Martijn Engelbregt. Daar ging het ook wel een beetje over piemels, ook over authenticiteit, frustraties, oplossingen en goed bedoelt verwarrend advies.
Morgen weer naar Alkmaar, ziekenhuis bezoek en samen met Mars naar de Hemel. Vandaag de steigers rondom de Grote kerk al geschoten.