maandag 24 september 2018

Goud gewikkel

Ze maakte me het wel heel gemakkelijk om het imperfecte van mijn 30 dagen serie Wabbeli Sabbeli op de foto te zetten vandaag.
Ik ging op weg naar mijn atelier, lopend, met een extra bocht vanwege het mooie weer. Vlak bij de school zag ik een brandblusser in de bosjes...... Ja, weer ingebroken. Brandblusser heb ik later uit de bosjes gevist.
Gelukkig weer van mijn ruimte weg gebleven. Wat een geluk. Ook verdriet. Want ik wil blijven in mijn droom atelier. Jaren in piepkleine werkruimtes gewerkt en nu is mijn atelier enorm. Alles heeft een plek gekregen in mijn nieuwe atelier. Een heuse drie-in-één werkplek is het: ruimte voor mijn papier-, textiel- en keramiekwerk.
Het lijkt wel de heilige drie-eenheid. Een beschermheilige heb ik in ieder geval. Komt vast doordat er een Rooms katholieke basisschool in heeft gezeten. Dat is fijn en het lijkt er op dat de indringers weten dat ik aan deze serie ben begonnen, want wat lag er buiten voor mijn atelier? Snippers van goud van een partypopper en een gouden wikkel.
wabbeli sabbeli dag- 3

wabbeli sabbeli dag - 3

wabbeli sabbeli dag - 3

wabbeli sabbeli dag - 3