zaterdag 23 juni 2018

Goud kust

Geen gouden bergen, wel gouden duinen. Wat is de zee toch fijn. Zeker met een stevige wind en een mooi doel om over het strand te sjouwen.
Dikke schuimkoppen en weinig strandgangers. Zo heb ik het graag. Op weg naar Zilte Zucht zag ik ook ineens in de duinen van de strandopgang allerlei bloemetjes die mij daar voor niet waren opgevallen. Het is José en haar fijne vraag aan mij. De vraag of ik een pronk servies wil maken voor Zilte Zucht. De route naar het strand en de wandeling op het strand. Het voelt goed.
En ik deed het al eerder, mislukte foto's maken. Eigenlijk doe ik het bijna elke dag. Vandaag weer. Misschien moet ik daar mijn sterke punt van maken. Ik ben er toch altijd mee bezig. Met mislukkingen. Er zijn al zoveel gelukte foto's. Dan kan ik direct een heel boek vullen. Ha!
Vandaag bracht ik het pronk servies Zeee naar Zilte Zucht.
Op weg naar huis raapte ik een kapotte opgelaten of losgelaten gouden ballon met lint op en een gouden plastic dop, ook een blauw lint van een witte ballon. Ik ruim het graag op, ter bevordering van die gouden tijden aan het strand en in de duinen.