vrijdag 15 juni 2018

Fijn begin van Oerol

Lijnen, draden, hangen, eiken, liggen, haven, wolken. Oerol 2018 is begonnen en ik mag bij Alda logeren in de jachthaven.
Vanmiddag hadden we om 12 uur de eerste voorstelling. Over lijnen gesproken. Ik stond met IJsbrand en Alda rustig op, relaxed ontbijtje op het dek, kopje koffie en toen ticket afhalen. Mijn komst naar Terschelling was spontaan met als gevolg dat ik het ticket niet opgestuurd kon en moest afhalen. Dat mocht in de snelle rij van de snelkassa. Nou ineens was het niet meer zo relaxed. Want ik had nog anderhalf uur. Maar toen ik aan de beurt was had ik ineens haast om fietsend op tijd bij Via Berlin hun voorstelling te komen.
Was wel vet confronterend indrukwekkend die voorstelling, met Roosje met een dikke rollende rol. Koel. Helaas geen foto's, mocht niet tijdens de voorstelling en na de voorstelling was ik aan het zwaaien naar Roosje en vergat even een foto van een stuk decor te maken.
Ook onder de indruk van twee installaties van Marc van Vliet en de masten van de boten in de haven en de hangmat-carrousel. Fijn begin van Oerol.