vrijdag 30 juni 2017

Tiny shop-in-shop-in-shop van Evie

Mijn kleinste vriendin Evie, 11 jaar, komt met een piepklein taarten winkeltje als shop-in-shop in mijn shop-in-shop bij Casa Colora Op. Sinds haar verjaardag ken ik ze, de Sonny Angels. Ik snapte de hype direct. Wat leuk! Evie kan heel knap prachtige ieniemienie scones, macarons, donuts en taartjes maken.
Omdat ik vroeger als kind, en later voor Teun en met Teun, mezelf helemaal verloor in het maken van huizen en het inrichten daarvan maakte ik gister een beginnetje met een poppenhuis voor mijn olifant Sonny Angel. Van Colette uit haar winkel voor mijn verjaardag gekregen.
Het viel haar op dat alles wat ik in het poppenhuis heb, ook in mijn winkel heb, alleen dan heel klein. Ik maakte een macramé hanger van een vingerhoedje van hout. Ik hing een mini met tulp van mezelf op en een 'Enjoy the little things' slinger met hartjes van papier. Van twee kleine plastic pillen buisjes maakte ik twee bloemenvaasjes voor aan de muur.
's Avonds toen ik mocht oppassen maakte ik met Evie mijn eerste fimo klei snoepgoed. Ik ben daar zo gelukkig geworden! Kijk dan naar dat hartje!!! Om op te vreten.
Binnenkort dus bij Op de shop-in-shop-in-shop van Evie.