zondag 26 maart 2017

Koffie plant

Na het ontbijt dronken we koffie in de voortuin. Ik ben er niet meer uit gekomen. Heerlijk weer, en ik voel de zon nog op mijn wangen. Vijver rand beter vast gezet. De katten van de buren zitten altijd op de rand, en die zaten inmiddels bijna met hun kont in de vijver, zo doorgezakt was hij. Nu niet meer. Leuk ook dat ze allemaal weer in beweging zijn. Ook de kikker, of kikkers. Weet niet of ik steeds dezelfde zie. Hij maakt 's avonds ook zo'n gezellig geluidje. Het klinkt een beetje als spinnen. Zoiets als prrrrrrt, prrrrrrrrrt. Komt natuurlijk door die katten van de buren.
(toevoeging op 27 maart 9:47 uur Ik heb het geluid nog even opgezocht, hier is de link naar het geluid van de kikker, prrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrr)
Verder gesnoeid, van alles verplaatst en verpot en in de middag nog een kop koffie in de achtertuin.
Vaas met takken is een cadeau uit de tuin. De  magnolia snoei ik nooit. Maar nu hing hij te ver over de vijver. Dus nu voorjaar, in VTwonen, vaas.