zaterdag 4 maart 2017

Een hele hoop Nasty vrienden

Vanmiddag was ik met Marcel naar de opening van Nasty Women, een groepsexpositie als reactie en tegenbeweging op de opmerking 'Nasty woman' van Trump naar Clinton. Nasty Women v/m zijn vóór gelijke rechten voor iedereen, voor een tolerante en vreedzame samenleving.
Wat een succes, druk en bijna alles al verkocht, en wat een hoop deelnemende Nasty vrienden heb ik: Gerben Hermanus, Sonja Doevendans, Maartje Jaquet, (sinds kort ook vriendin) Barbara Bervoets, Edith Brouwer, Melissa Halley en Wilma en Serge waren net als wij ook komen kijken.
De opbrengst van de verkochte kunstwerken gaat naar goed doel zoals het C.O.C.
De Grootste Nasty Woman die ik overigens daar spotte was Carmen van Walraven, de hoofdrolspeelster van Penoza, Monic Hendrickx. Ze trok, terwijl ze niets bijzonders deed, zo mijn aandacht, dat ik telkens, per ongeluk, haar blik ving, wat een tof wijf is dat zeg!
Misschien ga ik nog wel een keertje kijken, want ik heb de helft geloof ik niet kunnen zien, want kijk eens hoe vol de galerie was, en zie je dat gele schilderij? Daar ben ik verliefd op geworden, en wie weet is juist die voor mij bestemt.