dinsdag 7 februari 2017

Little variatie

Een variant op 'Enjoy the little things' is in de maak. Met de iepenzaadjes van Springsnow als inspiratiebron. Dit zijn de testen die ik aan het doen ben. Op deze manier zijn ze ook een little bit bewerkelijker dan de oorspronkelijke 'Enjoy the little things' slinger. Dus nog even verder ontwikkelen om ze minder arbeidsintensief te maken. Dat wil ik toch? Of het op deze manier doen en ze meer exclusief maken. Dat vraag ik me nu al een een aantal dagen af.
Ik volg namelijk de ene webinar na de ander. Naast dat ik de webwinkel van Op meer wil ontwikkelen, wil ik ook zakelijk leren en ontwikkelen. Dat kan tegenwoordig heel gemakkelijk online. Maar mijn hoofd wordt er wel raar van. Ik ben echt verstrooid door het anders denken. Zo vergeet ik werkelijk alles, of zou ik aan het dementeren zijn? Kan ook. Das natuurlijk werkelijk een stomme opmerking. Maar ja, daar ben ik dan ook niet moeilijk in, want stom mag. Graag zelfs. Want wat heb je nu aan correcte zinnen.
Ik hou van imperfectie, en mag best wat meer van mezelf gaan houden weer. Met name van die imperfecte kant van mij. Want wat voel ik mezelf nog steeds een ongelofelijke looser na het falen van mijn fysieke winkel Op in Schoorl. Bah!
Dus ik dacht, laat ik naar Bermuda zeilen. Ik zag van vriend Fosse een oproep om mee te zeilen. Dagen zat ik op een wolk. Een maand weg uit mijn sleur en tot mezelf komen midden op de oceaan. Tot ik een paar dagen later de prijs zag. Jezus! nog een grotere looser voelde ik me. In geen 5 000 jaar kon ik mee naar Bermuda. Stom.
Ik wilde zelfs mijn blog gaan stoppen. Want wat had dat voor zin. Dat miste ik vandaag. Dus wellicht stop ik daar nog niet mee.