woensdag 8 februari 2017

Inspirerend iete

Omdat Iete potjes voor haar macramé hangers klaar had om te stoken, goot ik deze week zelf nog even wat om de oven vol te krijgen. Net na het eten was de temperatuur laag genoeg om de oven te openen en leeg te halen. Terwijl ik bezig was, zag ik de sneeuw liggen. Nu hou ik van wit, en deze sneeuw had ik nog niet op de foto gezet. Ik had de fotogeniekheid gemist. Waarschijnlijk omdat het zo grijs was heel de dag. Dus maakte ik van buitenaf een foto van mijn atelier.
Super blij weer met wat er uit de oven kwam. Het verbaaste me dat ik weer zo blij werd van wat er uit de oven kwam.
. . .. en nu dus weer dat glazuren....... Van het geld aan glazuur- workshops en cursussen had ik een personal glazuurder kunnen inhuren! Tja, zucht. Dus dat ga ik morgen doen. Slik! Go! Geef nooit op! Ooit lukt het zoals ik het mooi vind.
Iete haar keramiek direct maar naar haar toegebracht. Ze is er blij mee en zet ze direct of de foto. Het gaat ontzettend goed met haar shop-in-shop bij Op. Het was een goed cadeau die try-out in haar schoen. Hopelijk blijft ze nog even. Want ik vind het wel gezellig zo, samen elkaar aansteken. En ik kijk alles bij haar af, natuurlijk! Veel te leuk hoe zij het allemaal doet. Volg haar op op haar instagram account madeby.iete.
Aangezien Iete de dochter van Floortje is, en ik er toch was, hebben we direct PayPal nu ook als betaal mogelijkheid goed ingesteld. Fijn.