maandag 2 januari 2017

Rakeling zoek licht

Melissa Halley doet een heel toffe challenge, in 30 dagen. De challenge is om 30 dagen een schilderij te maken. Dat deed ze al meerdere keren, nu geeft ze haar eigen draai er aan, en maakt ze om de dag een lino van een jong slapend dier. De eerste is een feit, super mooi.
Mariëtte Ciggaar deed tot 31 december 2016 90 dagen haar #tekenoffensief een liefdevolle aanval door middel van kleine schoonheid op haar dagelijkse pad. Gister is ze gestart met #17zindert een kijkje in haar dagelijkse verwonderingen.
De fysieke winkel van Op is nu dicht en ik voel me mislukt, al noemt Mariëtte het liefdevol 'een rakeling'. Toch ben ik op dit moment mislukt en oppervlakkig. Ik wil met mijn teleurstelling omzetten in kennis om er inderdaad een rakeling van te maken.
Om dat te bereiken en mezelf te zien en te waarderen kreeg ik het advies om de liefde in de zon te zoeken. In mij zelf natuurlijk.
Geïnspireerd door Melissa en Mariëtte zoek ik 30 dagen het licht, onder de titel #zoeklicht
Dit is #zoeklicht1 deze geeft direct weer waar ik dol op ben, groei, water, licht en geel. En ja hoor, een liedjes associatie 'Zoek jezelf ......... broeder' van van Kooten & de Bie. Haha, grapjes hou ik ook wel van. Liefde, grappen, dansen, water, licht, zon, geel, glas en muziek. Het werkt nu al.