woensdag 18 januari 2017

Lichte barst

Vanmorgen begon ik op bed. Ik had vogelvoer op het platte dak gegooid, ging boven nog iets pakken, en ontdekte een mooi vogelspotpunt, ons bed. Rende naar beneden voor mijn camera. Die viel van opwinding op de drempel van de nieuwe vogelspot spot, een barst. Na het ontbijt een rondje om. Grappig dat ik nog vier andere vrouwen tegenkwam die net als ik keken naar de bevroren takken, allemaal takkewijven.
Eind van de middag nog even met mijn nicht Marieken sterren kijken op naar het strand. Er liggen nog steeds veel en toen bij thuiskomst nog een rode bonus. Wel even jammer, dat we niet dat kopje thee op het strand deden.
O, en tussen al die kerstkaartenplaatjes door schreef ik weer aan mijn sollicitatiebrief voor kunstproject bij groot festival. Ik wil het, ik wil het, ik wil het worden!
30 dagen challenge dag 17 #zoeklicht