woensdag 25 januari 2017

Glas uilen

Mariëtte post heel de tijd tekeningen van fantastische vogels, die ik niet zie. De ijsvogel bijvoorbeeld, ziet zij met enige regelmaat. Vandaag poste ze een uil, en ze sprak erover alsof ze er ook echt verstand van heeft, en ze dan dus regelmatig ziet. Wil ik ook! Dacht ik vanmorgen, en: Ik ga bij Mariëtte wonen, en wel nu.
Nou hoeft dus niet, ontdekte ik net tijdens het op zoek naar licht gaan, voor mijn 30 dagen challenge. Want, ik zie ze ook hoor Mariëtte! Die uilen. Gewoon bij mij thuis, in mijn atelier. De glas uil, er zit een heel nest, kijk zelf maar naar de foto's. Hoef ik toch niet direct te verhuizen naar de kop van Utrecht.
Teun had een 9,7 voor een van haar school examens Duits. Super trots. We eten altijd taart, om te vieren dat ze een 10 heeft. De 9,7 had ze van de week al terug, en ik kon het toch niet laten om het te vieren. Wat hebben wij een knappe dochter! Trots op Teun.
Eigenlijk had ik apfelstrudel of swartzwalderkirsch moeten kopen, maar deze zagen er fijn uit en ook in gebak kun je licht zien. Kijk maar.
Das handig voor mijn 30 dagen challenge #zoeklicht dag 24